February 9, 2008

حفلة دبي بلوك جديد ونجاح يضاف الي حفلة راس السنة

بعد شهر بالتمام والكمال من حفلة عمرو في دبي مع اليسا واللي جالها بسببها احباط بعد ماشافت الفرق بين فقرتها وفقرة عمرو رجع عمرو تاني عشان يمارس هوايته ويحبط مطرب تاني اسمه تامر حسني خصوصا بعد ما الاتنين احيوا حفلة في نفس البلد ما يفصلش بينهم اسبوع واحد وبعض الاشاعات بتقول ان في حفلة تامر اضطروا يدخلوا الجمهور بالمجان لانه كان عدده قليل وده زعل تامر باشا ففتحوها لكل من هب ودب عشان البرستيج بتاعه!

ورغم ان حفلة عمرو اتأجلت ليوم واحد بسبب حالة الجو في دبي واللي اتسببت في ان ناس رجعت تذاكرها لان الحفلة كان فيها معجبين لعمرو من خارج دبي زي تركيا وايران والسعودية والكويت ودول مرتبطين برحلة سفر واغلبهم ماكنش عامل استعدادات كافية للاقامة لكن عدد الحضور تجاوز ال 7000 متفرج من جميع الاعمار وحققت نجاح كبير عشان يثبت عمرو انه مش هو اللي يخاف من احياء حفلين في شهر واحد وفي بلد واحدة وممكن يحيي حفلة كل يوم وتحقق نفس النجاح.

عمرو ظهر بلوك جديد ولبس كاب زي بتاع الجيش وكان حالق شعره وعلق علي اللوك وقال ان دي حلقة الجيش وكلنا خدمنا بلدنا وده انسب تعليق ع اللوك والمعني في بطن الشاعر.

بعض الصحف المرتزقة قالت ان حفلة عمرو كانت اقل من حفلة تامر نجاحا وجمهورا وعمرو كان بيغني من غير نفس وعلي اي حال الصور هي اللي هتتكلم لانها مش بتعرف تكدب وماحدش بيدفعلها:



No comments:

Post a Comment