April 12, 2008

عالم عمرو دياب الرسمي

أعلن موقع عالم عمرو دياب انه أصبح من جديد الموقع الرسمي للفنان عمرو دياب لتاني مرة بعد ماكان هو الموقع الرسمي لفترة سابقة وبدون سابق انذار وفي ظروف غامضة انتهت هذه الرسمية واغلق الموقع الي الآن بدون اسباب واضحة واللي غالبا راجعة لعدم وجود الدعم الكافي من عمرو للموقع.

ادارة الموقع دخلت في مفاوضات مع الفنان عمرو دياب من خلال مجموعة من الجلسات للاشراف علي الموقع الرسمي الخاص بيه الي ان استطاعوا الوصول الي اتفاق شبه نهائي (علي حد تعبير الموقع) وسيتم توقيع العقد في خلال الشهر الحالي.

في النهاية الموقع ناشد جمهور عمرو دياب بالصبر علي الافتتاح النهائي للموقع في شكله الرسمي لضخامة المسئولية الملقاه علي عاتقهم ولرغبتهم في تقديم شئ يليق بالهضبة اللي طرح مجموعة من الافكار والتصورات للتواصل مع جمهوره من خلال الموقع ووعد بتقديم كل ماهو جديد وحصري من خلاله.


21 comments:

  1. عmr diab msh motrb bs 2na basm3lo yarit el nas kolhm ta3rf 2no el had2ba bgd 3ashan msh haitkar2r tany wa7ed yfhamn2 zayo da el tob w bs (عmr diab)

    ReplyDelete
  2. من الاخر كده عمرو دياب احسن وافضل واجمد مغني في العالم كله واللي يقول غير كده يبقي ما بيفهمش في الغناء اصلا كفاية انه خد ورلد ميوزك اورد 3 مرات يعني ما فيش ولا مطرب عربي عملها اما للمطربين اللي لسه طالعين يغنوا امبارح اللي عاوزين يقارنوا نفسهم بالهضبة اللي حتي ما خدوش مطرب ساحات شعبية مش ميوزك اورد وبعدين يا ريت بلاش تتقليد لبس وشعر و وقفات وفي الاخر يقلك نجم جيل الجيل ال الله يرحم وعلي فكرة بقي احلي حقيقية اتقالت الساندي مكالمة شيرين مع الراديو التونسي وادخلوا جيبوها من علي ماي ايجي وفي الاخر انا بموت فيك يا هضبة يا قمر يا حبيب قلبي واحب اقلك
    الله علي حبك ما بحبش غيرك انت والدنيا عندي والدنيا عليك شوية

    ReplyDelete
  3. هو واحد بس هو عمرو مافيش غيره فككوا بقى من اى مطرب تانى سواء جديد او قديم هو الاسطوره وبس هو الهضبه وبس هو اللى مولعها فى مارينا وقرطاج وغير قرطاج وفى كل حته هو اللى شعبيته 280 مليون واحد هو 3 ميوزيك وورلد اوارد مايكل جاكسون نفسه واخد اتنين بس سنه 98 و2000 لكن الاسطور المصريه العربيه العالميه خدها تلت مرات هو وبس هو العملاق عمرو دياب

    ReplyDelete
  4. الكينج بس ومن غير كلام كير عمرو الكينج

    ReplyDelete
  5. الكينج والهضبه عمرو دياب واللى يقول غير كده واللهى واللهى كمان مره ما بيفهم وانا ببعت التحيه لعمرو دياب

    ReplyDelete
  6. عمرو اللي علمنا معنا كلمة حب لانة ارق واجمل انسان بيعبر عنها في العالم

    ReplyDelete
  7. أحمد ابراهيمDecember 27, 2009 at 12:52 PM

    الى اغلى الناس الى من علمنا الأحساس الى من معاه ومع صوته جميع ذكريات حياتى فكل كلمه غناها عمرو دياب لها ذكرى فى حياتى وعمرى فأنا عاشق لعمرو منذ ان كان عمرى 9سنوات والأن اناابلغ من العمر 31عاما ومازلت اعشق عمرو الأسطوره حتى ابنى الصغير 4سنوات يحب عمرو وكثير ماحلمت بمقابلته أو حضور حفل له ولكن للأسف لم تأتينى الفرصه لأنى اعيش فى المملكه العربيه السعوديه منذ فتره طويله ولكن يبقى عمرو فى قلبى. احمد ابراهيم ahmedhemo@yahoo.com

    ReplyDelete
  8. مرحبا يا جماعة .. انا بحب عمرو دياب كتير وانا نفسي اوصلوا بس مش عارف ازاي .. لو ممكن يا جماعه اي حدا يقولي ع طريقة اقدر اوصلوه او اي حدا يوصلوا رسالتي .. انا عندي كلمات اغاني ونفسي توصل للهضبة
    مع خالص تحياتي ...
    yamen-1990@hotmail.com

    ReplyDelete
  9. عمرووووووووووووووو بموووووووووت فيك ديه كلمة قليلة علشان اعبرلك فيها عن شعوري بج انت مغني جامد اخر حاجة ويارت المطربين الباقين زي تمورتي يبطل تقليد ومقارنة بين الهضبة ولاسطورة لان مفيش زي الهضببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببه

    ReplyDelete
  10. عمرودياب دة الكنج والاسطورة ومفيش حد زيه ولا حيوصله

    ReplyDelete
  11. راحل انا انا راحل فارق الاحباب
    ماشي في ضلع الاحزان لبلاد الاغراب
    راحل يا دار الاحباب راحل انا عنكم
    قدري اعيش غراب قدري اضيع منكم
    ياربي ليه حبيتك صعب الفراق على العين
    فين قلبي يوم ما لقيتك مطرح لقاءنا فين
    ماشي انا في طريق وانتي في طريق تاني
    لا شمع عاد بيضئ ولا دمع اه ينساني
    راحل يا روح الروح راحل بلا مرسى
    صعب الحنين دا يضيع صعب العيون تنسى

    انا بحبك اوى يا عمرو بجد انت مفيش زيك ولا هيكون فى زيك
    انت وبس كلمه بحبك ده قليله عليك جدا لو كان فى كلام تانى ممكن اقوله كنت قولته من زمان
    بنحبك اوى وبنموت فيك انت وبس مفيش غيرك فى قلوبنا
    انا عملت موقع مخصوص باسمك ولسه تحت الانشاء
    WWW.AMRDIAB.YOO7.COM
    ربنا يوفقك يارب والى الامام دائما ولا تحرمنا من جديدك يا عموره يا جامد ربنا معاك يارب

    ReplyDelete
  12. يصعب علينا تبعدوا وتنسونا
    ياللي بحنان الحب عودتونا
    تنسوا ليه بعتونا بعتوا الامان بعتوا السنين
    تنسوا ليه تنسونا ضاع من قلبكوا فين الحنين
    زنب القلوب العاشقة ليه تنسوها
    عشرة حنان ازاي يا ناس تبوعوها
    هو الفراق موانينا ولا الدموع مراسينا
    عاتبيني حلو العتاب بين الحبايب عيني
    مر العذاب بقت كاسات جوة عيني
    حلو العتاب عاتبيني يكفى العذاب سامحيني

    WWW.AMRDIAB.YOO7.COM

    MOHAMED MIGO

    ReplyDelete
  13. ILOVE EGYPT and I love you amr

    ReplyDelete
  14. عمرو مش عايزموقع واحد عايز مليون ويارب يكفوا معجبينوا وكل اللى بيحبوا وكل اخباره واغانيه
    عمرو ده مفيش منه غير واح بس ف الدنيا مع ان نفسى يبقى فيه زيه تانى وساعتها حارتبط بيه بس مفيش غير هو واااااااااااحد بس هو اللى عيونه نادونى من
    العالم كله خدونى معرفش ازاى شغلونى
    دايما والله ف بالى بحبااااااااااااااااااااك ياعمورة

    ReplyDelete
  15. انا بمووووووووووووووووت بعمرو دياب ونا عاملو بيج دا هو الرابط like http://www.facebook.com/pages/Amro-Diab-Offical-Page-/146292475424681

    ReplyDelete
  16. نقول اية على عمرو دياب
    صدقونى يا جماعه كلمة اسطوره شويه عليه
    عمرو دياب لو نلخصه فى جمله ظاهره كونيه تستحق الدراسه

    للامام يا عاشق النجاح
    للامام ارق من مسك مايك وغنى

    ReplyDelete
  17. بموت فيك ونفسى اشوفك حقيقى واسلم عليك انا من زمان وانا من اشد معجبيك والله العظيم انا عندى 32 سنه يا ريت تحققلى الامنيه دى سلام

    ReplyDelete
  18. بحبك بحبك وبموت فيك يافنان ياعظيم ملكش حل ملكش مسيل نفسى اكون زيك

    ReplyDelete
  19. بحبك جدا جدا يا عمرو ونفسى اعرف موضوع فيلم المتمرد دة صحيح ولا لا اتمنا انة يكون صح
    ايهاب

    ReplyDelete
  20. جااااااااااااامد قوى

    ReplyDelete