June 27, 2009

الألبوم اتسرب يا رجالة

زي ما توقع الديابين حصل التسريب للسنة التالتة ع التوالي بنجاح ساحق بجميع محافظات مصر والدول العربية، ولازال العرض مستمر .. ومع روتانا مش هتقدر تغمض عنيك...

لازم نوضح ان الهضبة من ناحيته عمل كل حاجة في الألبوم ده علي قد ما يقدر عشان ما يتسربش وما سابش خرم ابرة عشان يحصل التسريب .. لكن روتانا مش عايزة تتعلم ومش عايزة تعرف السلبيات فين وتعالجها وديما التسريب ما بيحصلش الا لما الماستر يوصل الشركة .. والمرة الوحيدة اللي حصل فيها التسريب قبل تسليم الماستر والهضبة في مرحلة تسجيله اعترف ان الخلل حصل من عنده وما سكتش الا لما تم القبض علي المتسببين في التسريب حسب بعض الصحف ما نشرت ومنهم جريدة "المصري اليوم" وده بينفي كلام الناس اللي بتقول انه دعاية او خطة استرتيجية او ان الهضبة سربهم عشان يجس نبض الناس او يشوف رد فعلهم والكلام اللي ما يدخلش عقل حد عنده مخ يفكر بيه.. والمفروض روتانا بعد كده تعمل معادين لألبوم عمرو.. الأول معاد تسريبه والتاني معاد نزوله الرسمي!

اذا كان ألبوم "الليلادي" اتسرب قبل نزوله بأسبوع وخد الأورد علي أعلي مبيعات فألبوم "وياه" هيحقق اعلي مبيعات في تاريخ الوطن العربي لانه ألبوم للتاريخ.

جميع النسخ الموجودة في السوق نسخ مضروبة ومزورة وتم تعديل موعد صدور الألبوم عشان يبقي بكرة يوم الاحد 28/6/2009 واتأكد وانت بتشتريه انه النسخة الأصلية مش المزورة.

http://img81.imageshack.us/img81/291/8xk4gh.jpg

No comments:

Post a Comment