February 19, 2011

من تاني أكيد راجعين

بعد الغياب عن الكتابة لظروف العمل وامور الحياة قررت أرجع اكتب تاني بسبب الاستفزازات والهجوم اللي علي عمرو واللي خلق عندي عملية شحن وتسخين خليتني عايز انفجر .. حسيت اني عايز أرجع أكتب واقول رأيي من تاني وخصوصا ان عمرو دلوقتي بيقابل واحدة من اعنف حملات الهجوم عليه وبتمس أخطر شئ ممكن يمس أي انسان وهي وطنيته وحبه لبلده.

أنا لما بكتب مش بكتب عشان أدافع عن عمرو ، مين أنا عشان أدافع عنه وهو اصلا مش مستني واحد زيي او غيري يدافع عنه .. انا مجرد شخص حبه واتأثر بيه واعتبره قدوة ونموذج مثالي للشخص الناجح والمطرب المتكامل اللي حب عمله ،فاتولدت عندي شحنات حب زيادة شوية (مشيها شوية) فقررت اكتب عنه واعمل المدونة دي بهدف
التأريخ لأرائي وحبي لعمرو وأرجع ليها كل ما احب احن لذكري معينة او افتكر حصل ايه .. وبعد كده لقيت اتنين تلاتة قالولي احنا بنحب عمرو ومن حبنا فيه بنقرا اللي بتكتبه ،والاتنين تلاتة وصلوا لاكتر من 1000 واحد كانوا أعضاء الجروب علي الفيس بوك .. صحيح لما بطلت اكتب نزلوا 850 واحد فهحاول اجتهد واكسب ثقتهم من تاني.

http://i774.photobucket.com/albums/yy26/zizoamer/60304.jpg?t=1298481861

No comments:

Post a Comment